Friday 5 October 2012

MENIRU untuk BERJAYA !! Betul ke ??


Betol ke nie kena tiru bulat-bulat??


jawapannya : YES!!!! 








Semua orang di luar sana mesti ada IMPIAN untuk berjaya kan ?? Tapi masih tak tahu bagaimana caranya untuk berjaya. Kena ada bakat ke ?? Kena ada kelebihan diri ke ?? Kena tempuh ranjau dan duri seorang diri ke ??

BUKAN !! MUDAH saja , saya sarankan supaya kita MENIRU saja orang yang BERJAYA !!



 Kalau kita tengok mak kita masak kari kepala ikan dengan sedap sekali, atau loghat utara selalu cakap kan..gulai kepala ikan..tentu-tentu kita akan minta resepinya kan ??


Tapi kalau minta resepi sahaja tidak mencukupi kan , mesti ada serba tak jadi nanti. So kena lar tiru bulat-bulat apa yang mak kita buat, bagaimana cara dia masukkan semua bahan-bahan tu kan, barulah HASILNYA sama. SEDAP sehingga menjilat jari.


Masa kita di alam persekolahan dulu pun mak ayah kita selalu ingatkan kita supaya berkawan dengan orang yang pandai-pandai , agar masa depan kelak , kita pun akan ajdi PANDAI macam orang tu. TIRU cara pembelajaran dia. TAPI jangan pula tiru jawapan yang dia buat. Itu diharamkan sama sekali. HEHEHEHE



So, selama 5 bulan ni saya cuma MENIRU ja apa yang leader saya buat !! Mana tak nya..saya dari UTARA..tapi leader saya dari SELATAN..so jauh bukan pemisah nya..Just tiru je apa yg diorang buat..Hasilnya memang sama !! Thanks a lots to all my lovely leader. SENANGKAN bisness ni ?? Hanya perlu MENIRU je , tapi kalau ego tu masih ada dalam diri ini, Baim jamin keputusannya pasti mengecewakan. 



So , TIRU je lah !! Apa susah-susah lagi !!














Saya yang hanya meniru !! dan saya dapat !!confirm anda pun boleh seperti kami !!


| UTARA | SELATAN | PANTAI TIMUR |

kedatangan anda amat dialu-alukan !!






Dapatkan free coaching secara eksklusif di tempat anda :

PENANG-KEDAH-PERAK-PERLIS






Top Agent Premium Beautiful | UTARA

FB : Baim Yusoff & Ann Ruslan
Email : norainruslan@hotmail.com
Mobile :                         013-4584169            / 0194168481


No comments: