Thursday 4 October 2012

Lelaki Vs Baju dalam Miss V !!


Salam guys, kat sini Baim nak share macam mana Lelaki juga mampu berjaya dalam perniagaan produk BAJU DALAM wanita. Eee...kalau dengar dek orang tua-tua .. mesti diorang cakap, eh Baim , kau gatal ke nak jual Baju dalam semua ni haa...TAPI Baim tolak mentah-mentah kata-kata mereka tu..BANYAK lelaki yang dah berjaya dalam perniagaan PREMIUM BEAUTIFUL ni.

BAIM lah salah seorang *Top Premium Beautiful dari UTARA!! BEST kan kalau lelaki juga turut berjaya dalam bisness yang MUDAH ini !!







So gambar yang atas ni semua lelaki yang bergelar USAHAWAN YANG BERJAYA dengan produk baju dalam.!! and semuanya dari latar belakang yang berbeza..!!





BUT HOW??


Pelik tapi benar! Produk ni memang lelaki tak boleh pakai kecuali waist nipper tetapi still boleh jana income 5 angka setiap bulan..!! Dalam group GREEN LEADER GROUP pun ramai pemimpin lelaki.. cuba lihat gambar bawah ini-->




























So, u guys tak boleh judge bisnes ni utk wanita sahaja. Lelaki pun boleh tapi ada caranya..!! Never underestimate yourself till u give yourself a chance..!! 



JOM RAMAIKAN KAUM LELAKI !!!









Let's be a part of our T.E.A.M !!


| UTARA | SELATAN | PANTAI TIMUR |




Dapatkan free coaching secara eksklusif di tempat anda :

PENANG-KEDAH-PERAK-PERLIS






Top Agent Premium Beautiful | UTARA

FB : Baim Yusoff & Ann Ruslan
Email : norainruslan@hotmail.com
Mobile :                         013-4584169            / 0194168481



No comments: