Wednesday 24 October 2012

Tips Ber-biz : Nawaitu !!

Kebelakangan ni ramai pulak yang email and mesej Baim tanya  " Eh camna Baim boleh buat and berjaya dalam biz produk wanita ni ?"...heheheheh..nak cakap berjaya tu, belum 100% lagi ler sebab banyak lagi target yang belum di capai..tapi ALHAMDULILLAH...kalau nak ditanyakan macam mana Baim dah ke tahap ni, jawapan Baim senang je... kita perlu pasang NIAT kita betul-betul.





Sebelum Baim ceburi dalam bisness nie, Mentor kesayangan Baim iaitu Shaliza Aziz selalu tekan kan bahawa pasangkan NIAT !! Apa niat kamu semua bila nak join bisness ni ??



Nak ubah hidup? 


Nak bantu keluarga?

Nak bahagiakan keluarga?
Nak bayar HUTANG?



atau



Nak menunjuk-nunjuk?

Nak tunjuk kawan yang kita kaya?

Nak bagi kawan respect kita?
Nak balas dendam?




Sebenarnya ini semua bergantung pada "NAWAITU" kita sendiri, tetapi Baim selalu pegang kata-kata dibawah ini.




" NIAT YANG BAIK DIBALAS BAIK"


" MULIA DIBALAS SYURGA , DOSA KAN SENGSARA "





Ramai diantara rakan diluar sana sms and email Baim , tanya macam mana senang sangat Baim kendalikan bisness PREMIUM BEAUTIFUL ni ??

JAWAPAN : senang je jawapan dia..walau apa yang kita buat, mesti mulakan dengan NIAT, walau rakan biz kita baru saja join ,  kita kena NIAT nak bantu mereka seperti mana orang-orang yang dah BERJAYA dalam bisness ni.
Insyaallah , akan dipermudahkan segala urusan oleh-NYA..Aminnn....



Bagi Baim mudah je , pada sesiapa yang baca entry kali ini, yang mana memang ingin mencuba peluang ber-bisness, rasa banyak hutang , nak ubah cara hidup sekarang , nak rasa hidup lebih selesa , nak bantu mak ayah kita sebelum mereka dah pejamkan mata buat selamanya...Baim sarankan PILIHLAH -PREMIUM BEAUTIFUL-



Do contact me and i will hold and guide u all the way.

You're the Next *Top Agent Premium Beautiful |UTARA|SELATAN|PANTAI TIMUR|






Mula-mula masa Baim buat blog ni , NIAT nya untuk menjadi MEDIUM kpada kawan-kawan dan juga orang yang saya tidak kenali yang sedang mencari bisnes atau mencari sesuatu utk warnakan hidupnya. Bukan untuk menunjuk-nunjuk ye.. kalau menunjuk-nunjuk kan, dah lama rasa tutup blog ni...Nauzubillah~


Alhamdulillah, ramai yang jumpe blog ni dan ramainya tak kenal sebelum ni jadi kenal dan jadi kawan rapat pulak tu dan sama-sama kejar impian serta besarkan saham dunia sekaligus saham akhirat!







Gabungan *Top Premium Beautiful |UTARA dan *Top Premium Beautiful | SELATAN




"Bila niat, kita niat di hati, jadi jagalah hati sebaik mungkin"




Dapatkan free coaching secara eksklusif di tempat anda :

PENANG-KEDAH-PERAK-PERLIS








Top Agent Premium Beautiful | UTARA

FB : Baim Yusoff & Ann Ruslan
Email : norainruslan@hotmail.com
Mobile :                         013-4584169            / 0194168481






No comments: