Friday 28 September 2012

Anugerah allah !!

Rezeki buat kami setelah bergelar suami/isteri




Alhamdulillah..Itulah ucapan pertama yang keluar dari mulut Baim setelah isteri Baim sudah di sahkan mengandung 9 minggu..Gembira tak terkata ya allah...syukur sangat dengan pemberian dan rezeki dari-MU.

Hari ini, 29 september 2012, Baim dan wife pergi buat checkup yang pertama di Klinik Syifa , Gelugor Penang|UTARA. Kami pilih klinik ini untuk buat check up yang pertama kerana, klinik ini dikendalikan oleh doktor muslimah, iaitu Doktor Arba'ie bt Osman. Didalam ISLAM pun pernah sebut , carilah doktor muslimah bagi isteri kamu, supaya aurat nya tidak dilihat oleh orang lain, kecuali pada waktu darurat. 

Syukur ke hadrat ilahi, dalam waktu doktor mengesahkan anugerah ALLAH ini, terdapat satu lagi anugerah allah yang masih tidak kelihatan sepenuhnya . Doktor menzahirkan ia sebagai kembar yang kedua. Alangkah terkejut dan berdebar-debar hati ini apabila doktor mengesahkan sedemikian rupa.

Memang pada mulanya, wife Baim teringin sangat nak anak kembar. selalu dia   mengikut kisah-kisah dari Sazzy Falak. Katanya, "bestkan abang kalau dapat anak kembar macam Sazzy".

Alhamdulillah , jika ini rezeki dari Allah buat kami, kami bersyukur teramat sangat. Cuma doktor mengatakan, ia hanya BERKUMUNGKINAN sahaja, doktor hanya dapat mengesahakan setelah kandungan 3 bulan dan keatas..jadi kami tidak mengharapkan apa-apa, cuma terima seadanya rezeki yang allah yang nak kurniakan kepada kami. 


Aamminnn Yaa rabbal Alaminnn....




Doktor Arbai'e ni sangat terkenal dengan rawatan menggunakan kaedah islam di utara MALAYSIA.


Diharap doa kalian semua dapat di iringi bersama-sama agar rezeki dari ALLAH ini kekal selamanya. AMINNN !!!


** Dengan pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL juga dapat menjadikan ramai para-para isteri mengandung dan mudah mendapat zuriat. Tetapi niat kita kena selari dengan apa yang kita buat. HANYA ALLAH yang menentukan segalanya kepada kita. Ambil lah sebagai iktibar yee....



PREMIUM BEAUTIFUL



Dapatkan free coaching secara eksklusif di tempat anda :

PENANG-KEDAH-PERAK-PERLIS









Top Agent Premium Beautiful | UTARA
FB : Baim Yusoff & Ann Ruslan
Email : norainruslan@hotmail.com
Mobile :                         013-4584169            / 0194168481

2 comments:

sury said...

Subhanallah..Tahniah baim....seronoknya dapat kembar...

PREMIUM BEAUTIFUL by BAIM YUSOFF said...

thanks wann...doakan kami tau....