Sunday 16 September 2012

SM/SSM Award 2012 at Menara PGRM, Kuala Lumpur


SYUKUR ALHAMDULILLAH !!


Inilah ucapan pertama kali didengari apabila surat dari syarikat sampai yang menyatakan saya telah layak menerima anugerah SM/SSM. Tak dapat bayangkan lagi kalau setiap usaha dan titik peluh kita selam ini mendapat habuan dan ganjaran dari pihak syarikat. Dulu, Baim teringin sangat nak naik pentas, pakai lawa-lawa, ambil anugerah apa-apa kan.. tapi cuma angan-angan mat jenin je. hahaha !


Tapi sekarang angan-angan dah menjadi realiti. Awesome !! Bangga teramat sangat apabila baru 4 bulan dalam bisness ni. Baim and Wife telah melakukan satu fenomena perubahan hidup dan juga dikongsi bersama rakan-rakan seperjuangan lain dengan menjamah kejayaan yang mudah diperoleh.


Dahulunya, sekadar tengok gambar rakan-rakan lain je naik pentas. Tapi sekarang, diri Baim sendiri yang naik pentas bersama-sama 8 orang bisness partner dari pelbagai negeri. Teruja sangat dapat jumpa semua time ni. Dari sini , Baim tahu that "I'm in the right business and in the right group" .






Di sini lah tempat kami di raikan dan meraikan rakan perjuangan yang lain !



Dewan yang sungguh indah. Teruja hati kan !

Yahoo !! Masa ni dah siap and ready ke dewan !!



Ini lah orang yang menjadi tulang belakang dan juga sama-sama committed bertungkus lumus dalam perniagaan Premium Beautiful. I love my wife so much. Ann Ruslan.



Ini lah saat-saat Baim diraikan. Seronok teramat sangat dapat diraikan dan dapat ganjaran selepas bertungkus lumus di dalam bisness yang makin berkembang ini ! 



Ini pula kak fatimah, salah seorang business woman yang berjaya, dahulu nya dia hanya seorang "HOUSE WIFE" saja. Tidak mustahil bagi seorang suri rumah untuk sama-sama berjaya dalam bisness Premium Beautiful ni.



Ni pula rakan biz Baim dari sungai petani yang mana dia sangat commited nak buat biz yang mudah ini. Katanya dia dulu tak pandai mekap, tak pandai dressing sangat. Tapi setelah berjaya mendapat anugerah. Tengok dia sekarang. Banyak perubahan dalam diri dia kan. Tahniah jat. !



Woooww..!!! Cantik nya. Siapakah gerangan tiga wanita ini. Mesti anda tertanya-tanya kan ? Mereka ini lah wanita-wanita yang berjaya dalam bisness yang mana Baim ceburi sekarang.

Dari kiri : DDM Shaliza Aziz, CDM Hanis Haizi dan CDM Sha Khalid.





Suami Isteri yang sangat Commited dalam mencari kejayaan bersama !




Our great mentor yang di segani CDM Hanis Haizi !!!





CDM Razali Zain



Ini lah husband kepada CDM Hanis Haizi. Beliau dahulunya bangkang habis-habisan tidak mahu isterinya ceburi dalam bisness ni. 

Tapi sekarang. ALHAMDULILLAH...Beliau sentiasa bersama isterinya walau dimana isteri dia berada. Sweet kan..!!









Jangan tak percaya bahawa dalam kalangan kami ada yang student, surirumah, akauntan, technician, operator am, pembantu klinik, kerani am.


Setiap antara mempunyai matlamat yang satu, mencari rezeki yang halal dan ingin mengubah kehidupan. Kepuasan yang hakiki adalah apabila kami boleh meringankan beban orang lain bersama.


Bukan kepuasan diri sendiri sahaja, tetapi untuk orang sekeliling (family, kawan-kawan, serta orang yang memerlukan pertolongan)
















In this business, we are not going alone but business partner also can follow us. Ramai kan rakan-rakan kita. 

So, TAK PERLU berfikir untuk jalankan perniagaan SEORANG diri..kita akan buat bersama T.E.A.M !!! let's be a part of our TEAM !




Ini lah orang yang tak jemu-jemu mengajar saya dan banyak memberi semangat kepada saya. Thanks Abg Duan !






LELAKI pun ambil peluang nak upgrade pendapatan..Tak susah,asalkan ada matlamat dan usaha.Dan ramai lagi la yang sama2 berjuang dalam kejar IMPIAN masing2.
1000 impian dengan 1 matlamat.


Ahaaa.. !! It is just a first step of everything !
Banyak lagi awards yang kita boleh capai dalam bisnes ni.


INCOME 4-5-6 angka
FREE TRIPS
UMRAH/HAJI
HANDBAG /JAM TANGAN
CAR FUND
In this business, we are not going alone but business partner also can follow us.


REMEMBER !
T.E.A.M
Together, Everyone, Achieve, More


TAKE UR CHANCE NOW AND
GRAB IT IN PREMIUM BEAUTIFUL BUSINESS
JUST WITH US !!
Green Leaders Group ( GLG )


KESYUKURAN yang tidak dapat digambarkan dengan kata2 kan?
InsyaAllah NEXT turn will be YOU and I !!
Just BELIEVE!




Dapatkan free coaching secara eksklusif di tempat anda :

PENANG-KEDAH-PERAK-PERLIS






FB : Baim Yusoff & Ann Ruslan

Email : norainruslan@hotmail.com

Mobile : 013-4584169       / 0194168481