Tuesday 18 September 2012

Bertindak sekarang !

Jangan Biarkan SUAMI anda berpoligami !




Salam semua , 

Takut kan kalau kita sering dengari ramai para wanita ditinggalkan oleh suami akibat masalah KEGEMUKAN. Minta simpang lar Malaikat 44.

Dunia kini, ramai yang beranggapan , apabila seseorang itu telah melangkah ke alam perkahwinan, bagi nya , dia tidak perlu lagi menjaga bentuk badan nya. Ini kerana ia sudah di miliki. TAPI..Hakikatnya dia salah , mana ada suami yang tak nak tengok isteri nya cantik ja selalu. kan..

Jika ada dikalangan kaum Hawa yang masih berfikiran begitu, anda pasti SILAP ! Lelaki zaman sekarang sangat menitik beratkan soal kecantikan. Malaysia kini, ramai lelaki yang sangat memilih untuk pasangan hati ya.







Tak ka kita sakit hati kalau suami kita pegang tangan kita , tapi mata dia pandang - pandang awek lain. Pasti terbakor jer hati tu kan. So, apa yang tunggu- tunggu lagi , JANGAN biarkan Nasi yang enak dah jadi Basi . Kena lah dengan peribahasa "Dah terhantuk baru terngadah ".

Berubah lah sekarang , agar SUAMI kita tak kan terfikir langsung untuk berpoligami atau bahasa yang lebih mudah di pahami , kahwin bini no 2.

Baim dan isteri amalkan permakaian Corset Premium Beautiful , dimana Corset yang mempunyai F.I.R (infra red) yang dapat membantu kaum Hawa di luar sana kelihatan anggun seperti anak dara.

Corset yang bukan saja untuk kelangsingan atau kecantikan , malah ia juga untuk kesihatan dalaman mahupun luaran.

Biar kita CANTIK di DALAM dan di LUAR !!!


Untuk sebarang pertanyaan atau berminat untuk mengetahui lebih detail lagi berkenaan Premium Beautiful. Boleh lar menghubungi saya di talian :







Dapatkan free coaching secara eksklusif di tempat anda :

PENANG-KEDAH-PERAK-PERLIS







Top Agent Premium Beautiful | UTARA
FB : Baim Yusoff & Ann Ruslan

Email : norainruslan@hotmail.com

Mobile :             013-4584169      / 0194168481




No comments: